نکته های چرکو 31

ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر - زمین شماره ۲

هلیله۳ - ۵گسار

  

 خوانندگان جان سلام  

 

مسعود کی!!!!مو؟؟؟؟ دلش گرفته ، در وبلاگش عصبانی است ، یه نظر فرستاده گفته اگه چیزی راجع به این واویلا و دروسه (با سکت راء و فتح واو) ، چیزی ننویسی با پیت نفتی تش تو وبلاگت راس می کونوم پس ،

تقدیم به مسعود همراه با ترس : 

 

مسعود کی!!!!مو؟؟؟؟

من گزارش خوندم ، عادلی وار چو فردوسی گزارش کردی؛

ای مبارک جانم!

همه چی آرومه؟ تو می گی آرومه؟

دل من داغونه ، من چقدر بدبختم ، این مگر فوتباله؟

مگر این بازی ، بازیه کفتر بازی است؟

مگه تو ، بغ بغو را می شنوی از رهه دور؟

لطفاً از حاشیه پرهیز کنید!

دست خود شسته و جور دگری باید دید؛

وای از جوجه ای که زاده شده اول فصل؛

عین آن مرد که بیهوش شده در شب عقد؛

ای مبارک جانم!

شریفی را دیدم؛

خشم ، رنگ رخساره او ، رنگ تماته کرده!

اول بازی خود با گسار؛

پای منشور کشیدی به میان؛

لطفاً از حاشیه پرهیز کنید!

دو سه بازی و نه بیشتر ، تو زمانت باقی است؛

خطر بوق چی را ، من به تو هشدار دهم؛

سخن لیدر تیم را ، به تو  فریاد زنم؛

من ز سکو بنشینان ولات ،

مرد و زن ، پیر و جوان؛

زدن آجر سخت ، گوجه نرم ، به تو اخطار دهم؛

جان من ، مونس و سلطان دلم؛

علف خرس نباشد این پول؛

باخت ، آخر بریزد از سر تو قطره خون؛

لیدر و بوق چی و مرد و زن و پیر و جوان؛

اندر اوصاف و مزایای فسخ؛

نطق غرایی دارند؛

نیمکت تیم ، دگر بوی جدایی دارد؛

صورت مسئله طولانی شد ، می بخشید!

نظرات 24 + ارسال نظر
حاجی 28 خرداد 1390 ساعت 08:16

حانم جان
خوب قشنگ طنز
آفرین

درود جان من!

انصاری 28 خرداد 1390 ساعت 12:07 http://zamaedo2.blogsky

بسیار زیبا استاد گرامی . 29 خرداد سال کوچ معیم انقلاب شهید علی شریعتی تسلیت بادی علی! تو مرا به خویشتن آشنا کردی. من از خود بیگانه بودم. همه ابعاد روحی و معنوی خود را نمی‌دانستم. تو دریچه‌ای به سوی من باز کردی و مرا به دیدار این بوستان شورانگیز بردی و زشتی‌ها و زیبایی‌های آن را به من نشان دادی. گوشه ای نجوای شهید چمران بر مزار شریعتی

روحش شاد و یادش گرامی

وحید 28 خرداد 1390 ساعت 14:25 http://pershin2501year.blogsky.com

سلام چرک
خوبی خوشی؟
حال کردی؟ بدونی که ورژن ای یارو ببرم بالا تونسم به وبلاگت سر بزنم
در مورد تیم هم باید بگم وقتی بنده خدا مبارک مجبوره مهاجمش آقای نقطه چین بذاره خب معلومه که تیم باید پنجتا بخوره وقتی دس غلام بیمکی بید ملت بوا بواشون بید که سیچه از بازیکن غیر محل استفاده میکنه حالا هم که از بچه های محل استفاده شده بوابوا در گرفته سیچه پنجتا خورده
اقا بازیکن نداریم ختم کلام
تیم باید مثل تیم ملی بسنی باشه!! چرکو مهاجم حاجی دروازبان هافبک وسط جمال
به این میگن یه ارنج خوب
به شیوه ۱ ۱ ۱ باید بازی کنن

بی سلام عزیزی؛
.
مربی تیم هم باشه نیم رخ اکبر میثاقیان!

انصاری 28 خرداد 1390 ساعت 15:29

چریکوی ناز نازی
همه اش تقصیر داوره ،
همه اش تقصیر زمینه،
همه اش تقصیر ناظر بازیه،
این تازه اول فصله ، کو تا نیم فصل ، کو تا پایان فصل؟!

خشت اول چون نهد معمار کج
گربه ، از دیوار صـــــاف بالا رود
نه
گربه ، از دیوار کـــــــج بالا رود

علی حسن ابراهیمی 28 خرداد 1390 ساعت 19:47

سلام بر چرکو فردوسی پور
اقا همش تقصیر داور اقا پنالتی ما رو نگرفته اه
همش نا داوری همش دوسار چرو علی

سماور!!!!
................
ولی جدای از این بحث؛
علی جان!
قسم حضرت عباس تو رو درباره خود باور کنم یا دم خروسی که در دست عمو جاسمه و از وبلاگت زده بیرون ؟!!!

اقا جاسم 28 خرداد 1390 ساعت 19:48

چرکو حالا که جنگو شروع کردی پس اماده نابدی باش
عمو جاسم

تا خون در رگ ماست ، خیار بخور تو ما ماست!!!!
در جنگ نابرابر ، آماده ام برادر!

رحمت الله حسن ابراهیمی 29 خرداد 1390 ساعت 07:20

سلام.مدتی که نامش را غفلت می گذارم دور از هیاهوی مجازی دیارم بودم.برای دیدنتان دوباره آمدم.شاد باشید وهمیشه گلزن.

حاج عمو رحمت!

سلام

تو کجایی تا شوم من چاکرت
چارقت دوزم کنم شانه سرت

جامه‌ات شویم شپشهایت کشم
شیر پیشت آورم ای محتشم

دستکت بوسم بمالم پایکت
وقت خواب آید بروبم جایکت

ای فدای تو همه بزهای من
ای بیادت هیهی و هیهای من

ستاره 30 خرداد 1390 ساعت 01:31

سلام چرکو شعرت عالی

سلام ستاره جان!
محبتتان مستدام و سوسوتان پابرجا باد!

علی حسن ابراهیمی 30 خرداد 1390 ساعت 18:57

چرکو یا به قول عمو جاسم چریکو
کاکا یک تیم وبلاگ نویسان بزن تا بریم لیگ برتر خوتم مدیر عامل مونم سر مربی اغا حاجی هم لیدر
به زن بریم
دوستار چرکو بچه گل خومون
علی

بزن بریم به سرعت برق و باد ، بزن بریم با عینکو با عصا!!!!

انجمن 1 تیر 1390 ساعت 08:43 http://www.bishehr.com

چریکو جان سلام
.
چند روزه شماره ۹ مثل میخ طویله توی مرغزار دیدگاه هات سفت گیر گرده . به نظرم بعضی ها فکر می کنند که NOH شاید NAH باشد . اومدم که بگم نه NAH 9 نیست.
.
مرحمت زیاد

سلام جان من!

عزت فزون

این 9 ، نه یک NOH ست و نه یک NAH ، بلکه یه دسته از دسته قیچیه ، منتظر دسته بعدیشم تا بیاد و با آن عاشقانه سینمو برا شما قاش بدم !!!

سلام استاد
بسیار زیبا بود
سلامت باشید

پایدار باشید ، آ سید جمال!

رحمت الله حسن ابراهیمی 1 تیر 1390 ساعت 13:39

پیداست اینقدر عاشقی که به جای چاک دادن سینه آن را می خواهی قاش دهی.تعبیر نو وزیبایی است.

حاج عمو رحمت!

داغون و بیقرارم ،
دسته بعدی قیچی هم می فرستادی!

مهجور 1 تیر 1390 ساعت 17:12

م (میم) باشد دسته دیگر برای قیچیت
هم بود آچار و انبردست و هم پیچگوشتیت
.
گر همی خواهی فرستم اره و میخ چکش
یا که هم یک جعبه بکسی بهر سینه قاشیت
..
نیست در بیشهر گر ابزار چاکاندن بگو
از سرتل آورم تیشه ُ، نباشد باکیت
.
طاقتم طاق است تا چشمم به قلبت اوفتد
ای شود حاجی فدای قاش سینه چاکیت

هورا من می کشم از ساخت قیچی
از این میمی که شد یک دست قیچی
.
همین خود ذوق و فکر و ابتکار است
چه گویم با تو از اسرار قیچی
.
نیافتاده کسی در بین تیغش
نداند حکمت آن ریش و قیچی
.
الهی ور نیفتد نسلش از بن
هوار و داد از رفتار قیچی
.
برای قاش و قاچ و چاک سینم
به دستم داد مهجور دسته قیچی
.
ممنون از ارسال دسته قیچی!

انجمن 1 تیر 1390 ساعت 18:52

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مسأله آموز صد مدرس شد
مبارک باد بر عزیزانم سالروز بعثت پیامبر نور و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
*
عزیزانم!
قلم زنی و کتابت زائیده اندیشه و بلاغت است، زهی بر شما فرهیختگان صحنه علم وادب و منادیان و پیشتازان شعور و ذکاوت در گستره اخلاق و دیانت که "انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق".
*
دوستان دانشورم!
چندی است در عرصه آئینه های زلال وبلاگ هایمان غبار اهانتها ، تهمتها و بی حرمتی ها ی افرادی ، چهره پاک تعدادی از دوستان عزیزمان، حرمت بعضی از خانواده ها ی ارجمند و حیثیت برخی افراد محترم محلمان را مخدوش می نماید، که این امردون شان منیع علم و فرهنگ و مغایر با رسالت والای اندیشمندان و خلاف سیرت حسنه فرهیختگان جانفدا و جوانان غیرتمند ، حافظان حرمت و قداست دیرپای هلیله عزیزمان می باشد.
*
چه نیکواست که بپرهیزیم و پرهیز دهیم.
*
جانتان مصفای انوار سیره نبوی
و روانتان متجلای اخلاق علوی باد
*
دوستدارتان حاجی

سخن زیبا و هدف زیباتر؛
.
ان شاء الله که در آستانه عید مبعث ، جانهای ما ، پیرو طریقت نبوی و روانها ، تجلی اخلاق علوی گردد.

سلام.
زنده باد چریکو.
یاعلی

سلام و ارادت خدمت رضا جان!

علی یارت ، خدا پشت و پناهت،

سلام خوبی؟؟؟
نمیدونم شاعری یا طنز پرداز اما میدونم شعرات اشک ادمو در مییاره ...نه اشتباه نکن از شدت خنده
به هر حال دوست بداری یا نداری من به اسم چریکو لینک میکنم و میشم همون جن که بلای جونه

علیک سلام ، تو خوبی؟ دخت چیرویت فروش خوزستان!

فاطمه 2 تیر 1390 ساعت 11:43 http://qhasedak.blogsky.com/

سلام آقا چریکو
حالت خوبه
سراغ ما رو نمی گیری
کجایی.........
مطلبت زیباست
موفق و ورزشکار باشی

سلام فاطمه جان!
حاج عمو رحمت بد احواله ، دارم دومن بالاش می کنم تا خوب شه ، تو هم بیا عیادتش اونجا می بینمت!
و من صمیمانه و از ته قلب آرزو می کنم از دوچرخه سواری در فضای عمومی لذت ببرید!!!!
بروید پیش به سوی فتح استادیوم!

هو 3 تیر 1390 ساعت 22:04

چریکو جانم
.
بر در آرام شدم شهره و خوشنام شدم
شعر ترا دیدم و خود مست از آن جام شدم
.
دست فشان نغمه سرا در بر من مست درا
ساغر و جامم بنما در طلبت خام شدم
.
های منی هوی منی خلق منی خوی منی
در پی دیدار رخت خسته و بد نام شدم
.
روشنی انجمنی هم قمر و شمس منی
دلبر و دلدار منی در قدمت رام شدم

انا جانم :

چشمه خورشید تویی ، سایه گه بید منم
کز کرم و بخشش تو ، روشن بخشنده شدم

فصیحه 5 تیر 1390 ساعت 14:33 http://www.raya.ir

وقتی که فهمم ، صید معانی نمی کند
همچون صدف ، شکفتن پنهانم آرزوست

من آن ( نی ام ) که شور نیستانم آرزوست
از زیستن ، حقیقت انسانم آرزوست

چون رود پابرهنه ترین عابرم هنوز
از ابرهای خاطره ، بارانم آرزوست

جناب چریکو :
وجودتان آفتابی در هزاره عشق
دل تان گرم از شراره عشق

فصیحه جان!
.
حضورتان گرما بخش محفل کوچک ماست.
.

آواز شکــــفتن صدف ، خود نشان صید معانی است
چون نغمــــه را در برهوت بارش باران ، سروده است

ابری کـه رود خاطـره را در جلگـــه مـــا آب داده است
حاصل ز آن قطراتی ست که "فصیح" فرستاده است

آرام 6 تیر 1390 ساعت 10:28

اومدم 19فصیحه رو به 20 برسونم.

هلیله 5 تا گل خورده؟ اگر بیشتر تلاش کنند به امید خدا این دو تا گل خورده هم جبران میشه. به امید موفقیت فوتبالیست های هلیله.

آره آرام جان!

ممنون چون فصیح لایق 20 ته!

ولی هلیله چی؟! اون لایق عدد خیلی کمتر از 20 ته!
البته برای گل خورده!

انصاری 6 تیر 1390 ساعت 14:23 http://zamaedo2.blogsky

سلام استاد گرامی بوا کجی پرس نمیکنی نکننه تو هم از ما زرت میره

سلام عبدالکریم جان!

راستش من هر روز نامحسوس در وبلاگ شما حضور دارم!
آخه من ذاتاً هم از مرگ و هم از آزادی می ترسم !
وبلاگ شما هم پر است از مجاهد و مبارز و شهادت و آزادی ، می آم ، بعد در می رم!
.
موفق باشید

فصیحه 6 تیر 1390 ساعت 14:34 http://www.raya.ir

سپاااااااااااااسگزارم جناب چریکو
ولی بر خلاف نظر شما بر این باورم که هلیله با داشتن آدم های فرهیخته اش لایق 100 هم می تونه باشه .

فصیحه جان!

شما چرا؟
شما دیگر چرا؟
100 تا !!!!!!!!!!!!!!!!!
اوه ، وای ، می دونید اگه یه روز این اتفاق افتاد ، فوتبالیستهای مالدیو چقدر به خودشان افتخار می کنند!

فصیحه 6 تیر 1390 ساعت 20:53 http://www.raya.ir

ملاکم برای دادن نمره 100 فوتبال نبود جناب چریکو . به لحاظ شعور بالای مردمانش بود . دوستشون دارم .

من متوجه بودم.
ولی بر خلاف نظر شما من منظورم از 20 ، فوتبال بود !
این از لطف و محبت شماست
هماره دلتان شاد باد.

فصیحه 6 تیر 1390 ساعت 23:40 http://www.raya.ir

جناب چریکو :
نمره 20 را به من ارزانی کردید برای فوتبال ؟!! به هر حال همچنان نمره 100 از آ ن شما ...
دل شما نیز تا همیشه ایام گرم

و در کلاس درس ما
نمره 20 فقط از آن شما

من شماره 19 آرام را برای شما با " نمره 20 در خوبیها" تعریف کردم!

صفای نوشتارتان پایدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد