اطلاعیه

خوانندگان جان سلام 

 

 

 شرحی بر لینک " ولات" دل ملال!

.

نمی دانم که چه هستی و که هستی!؟

ولی می دانم که یا از طایفه خلایق لایق هستی و یا از گروه جانیان جانی!

لیک بگویم مدتی قبل در نظرهای غولکان با نامی مستعار گفته بودی در صفوف خبازی این بلاد کبیر نسوان فقط پچ پچ می کنند و ظهور غولکان را خطای دید من انگاشتی!

ولی غافل از گذر زمان که پچ پچک بر شما مستولی گشته و نماد غولکان در روح تو افتاده تا نام مرا به فردی بزرگوار منتسب کنی چه اینکه نه او من هستم و نه من او هستم!

دست از این کارها بردار که صلاح دنیا و آخرت همه ما در صداقت گفتار و کرامت کردار است چه اینکه قدما گفته اند :

انسانهای بزرگوار دیگران را تمسخر نمی کنند چرا که در غیر اینصورت دست روزگار افرادی را برای تمسخر آنها قرار می دهد.

 

نظرات 13 + ارسال نظر
م انصاری 1 بهمن 1389 ساعت 23:27

سلام :
بسیار خاطره انگیز و زیبا بود .
انشاالله پیروز باشید

وحید 2 بهمن 1389 ساعت 02:13 http://pershin2501year.blogfa.com

سلام
چرکو
یا به قول حاجی چریکو
یا به زبون خودمونی چرکی
ایشالله مروات همه ساله باشه!!
ولی هر چه چیش چیش کردم تو تعزیه ندیدمت بگو سیچه نیومدی؟
هان؟
یالا جواب بده!!

مو بیدم خو!!!!

Jafar Bimaki 3 بهمن 1389 ساعت 17:47

? pleas tel me,whats your name

hi ، Jafar

I am cherko and very love you
.
Good luck
.
!!! see you later

عبدالحسن انصاری 4 بهمن 1389 ساعت 13:21

بسیار زیبا بود

ز 5 بهمن 1389 ساعت 19:50

http://heleyleh14.blogfa.com شروع دوباره

ببینیم چه می کنی

سلام
شب خوش
.
مجددا و البته با قالبی جدید در خدمت هستم
.
http://www.haleileh.blogfa.com/
.
موفق باشید

خوش آمدید

ابواسحاق 9 بهمن 1389 ساعت 07:36

سلام دوست من. فکر نکن ابواسحاق اینقدر بی سیاست است که تو را نشناسد . خبر اول سه شنبه مرغ سحر شما هستید جناب ...البته میتوانید زرنگی کنید .مرغ سحر حرفها دارد

علیک سلام!
نه بابا چه حرفها!
یه بار به اطلاعیه خود نگه کن:
.
پس خوانندگان جان من ، قسم حضرت عباس تو را باور کنند یا دم خروس را !
.
سلام بچه ها
مختار هستم... شاید بی موقع بود آمدن . اما میدانم که رفتنم به صلاح است. در فضایی که فقط توهین و افترا و تهمت وجود دارد جایی به کار امور فرهنگی نمی آید جایی برای خبررسانی وجود ندارد. دوستان ... این امور را چند نفری بیش انجام نمیدهند ... و دیدار را به روز قیامت . که آیا این دوستان میتوانند در پیشگاه خداوند سربلند کنند به والله قیامتی است و باید پاسخگو بود ... تف بر افرادی که نقاب میپوشند وهنرشان گشته اینکه بیایند به دیگران تهمت و افترا بزنند. ... افرادی بی هویت چند روزی با وبلاگ صفورا و ولات و حالا با جانی شب و بر طبق اخبار واصله چند روز آینده نیز با وبلاگ های دیگر که نه بهتر بگویم با فحشواره از راه خواهند آمد. ... متاسفم که اسم مرد را یدک میکشید واقعا متاسفم. بنویسید ببینید که تا کجا خواهید رفت به کجا میرسید.اما پایان این مسیر یاس و ناامیدی نیست .من میروم تا در فرصتی دیگر باز گردم.
.
.
.
و اما چگونه می خواهی برگردی!
با توهین یا تهمت!
با دروغ یا افترا!
با خشم یا غضب!
با کینه یا عداوت!
.
و یا با محبت و عشق!

مرگ بر چرکو و ... مرگ بر تو و اون
شما ها خیلی نامرد هستید درود بر مجاهدین هلیله و مرگ بر شما و هر کس که مخالف ما است


حال اگر مردی و خیلی احساس... داری تاییدش کن مرگ بر تو و ...

گریغ چرکو! و گریغ پشت گریغ!
هق هق چرکو! و هق هق پشت هق هق!
.
بی سلام عزیزی مجاهد!
.
ای خدا ! ای خدا! ای خدا!
مرگ را بر من برسان !
تا نبینم مجاهدی با استفاده از پارس آنلاین و شماره تماس: ... 822 21 98+ ، مرگ بزرگمردان این بلاد کبیر هلیله را آرزو دارد!
مرگ را بر من برسان !
تا نبینم مجاهدی اخلاق مجاهدت را زیر پا گذاشته!
مرگ را بر من برسان !
تا دیگر مجاهدانی گناه آرزوی مرگ دیگران را با خود به آن دنیا نبرند! تا در پیشگاه خداوند جوابگو باشند.
مرگ را بر من برسان !
تا...

جان من 10 بهمن 1389 ساعت 12:07

به به
بهبهبهبه
.
آاآقا مجاهد خواسه امتحانت کنه حیف گریغ و کولنج نی که مفتی خرج می کنی
تو که دلت ایقد پوس پیازی نبی ،چتن !
.
وی وی وی وی
.

ای مجاهد محض پیر دی اوول
سفت را ول کن بکن تو سفت شل
.
تو چه کار چرکوی بیچارتن
یا دلت دردن و یا کم دردتن
.
اوشه سیت خوبن بیو تا هادمت
جلد مثل بچه می خوسانمت


ژ

جان و روح و سرورم!
.
نذر پیر دی اوول کردن به سود او نیاد
چون کمش درد است "بادره" ،جان بیار

چرا مرگ چرکو مرگ ان نامرد منافق را برساند

تا خون در رگ ماست چرکو جون همیشه عزیز ماست

علی جان
شما سرزنده و لامت باشید.
.
مرگ او فقط زمان رسیدنش به پیشگاه خداوند را نزدیک تر می کند.
.
برای او آرزوی اصلاح شدن نما و نه مرگ ، تا در آن دنیا خجل نباشد!

انصاری 10 بهمن 1389 ساعت 20:03 http://bidshehr

باسلام
ممنون ازدرج تصاویر
مانا باشی هم چون قرچ قرچ دانه های پنبه ونهراسی همچون پنبه ازدندانه های چرکوی روزگار.

علیک سلام خدمت بزرگوار محترم
.
شما نیز پاینده باشید و روزگار به کام

من جان 11 بهمن 1389 ساعت 23:59

چرکو جان
.
لطفا به آقای انصاری بفرمائید:
درست است که چرکو کپ می کند ولی دندان و دندانه ندارد
.
ببخشید

باشه
جان من

انجمن 14 بهمن 1389 ساعت 11:21 http://www.bishehr.com

چرکو جان
چند روز دیگه مراسم (صفرک در) است
.
برای رفع بلا و آزار مخصوصا اگه از کووا و هیرون پیر دی حسن به سمت بلاد باشد ، سفارش کن در مراسم قضا درکنی صفرک در، پیران بالای نود و پنج سال و کودکان زیر پنچ سال که روی هم رفته می شود صد سال، قبله زمین فرنگی جمع شده و رو به سمت خورک بدون بسم الله صد بار تعویذ زیر را بخوانند انشاالله اثر خواهد کرد.
.

.
الهی جلدی بفته این غناهشت
مث گربه که زهرهش می شو از پشت
.
کجا بی اسسک بی صاب مونده
که از نگوت زدش ری کول ما گشت
.
بخونم بوی به جد پیر اشکی
که پیکاوو برمبه بی گرمبشت
.
مناره ش سنگ سنگاوو خدایا
برنبه گنبذش گیرش نیا خشت
.
وراسوه پیچ و مهره ش توی دریه
صداش بفته نده هیچوقت غررشت
.
هلیله راحتاوو از فسافس
ز غررشت و گرمبشت و غناهشت

*..
*
از کتاب مجمع الحاجات حاجی

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد