نکته های چرکو ۳

 خوانندگان جان سلام  

اینترنت در بلاد کبیر هلیله  

  

 

فضای مجازی اینترنت در فضای حقیقی بلاد کبیر هلیله عجب برو بیایی بپا کرده !

 

چرکو میره نونوایی صدایی از طرف زنها میاد :

 

شنیدی تو اینترنت یه نفریه سیش میگن فیکفیکو ، میگه حاجی  

 

دنبال هاسک  می گرده می خواد بره سی اوه خدا ؟

 

اون یکی می گه : نه واالله!

 

چرکو میره مسجد پیرمردی می گه :

 

دیشو بچم خوش تو اینترنت خوند هلیله دیگه رو نمی دن !

 

چرکو میره مغازه :

 

دی والله یه کارت بیست ساعته نداری بدی ببروم سی بچم ، دیرو تا حالا 

 

اولیش  تموم کرده!

 

چرکو می ره اسکله جاشووا میگن :

 

امروز خودم تو اینترنت دیدوم امشو شمال پرن !

 

خلاصه چرکو هر کجا در بلاد کبیر هلیله قدم گذاشت اینترنت دید و حرف از  

 

اینترنت ، تا اینکه امروز چرکو داخل کلوپ یه نفر رو دید که می گه: 

 

آقا سلام! ببخشید یه اینترنت میخواستم
 بله...؟
یه اینترنت می خوام بگیرم سرعت بالا . اینترنت هاتون چند قیمته؟
 جانم...؟
اصلا اونو ول کن،‌ آقا من سی دی خالی بیارم می تونین یه اینترنت برام روش کپی کنین؟
 ولی آخه ...
آخه نداره دیگه!بی خیال کپی‌رایت! شما یه کپی به ما بده،‌ ما یه عمر ممنونت می شیم!  

این رفیق ما می گفت اینترنتشون نمی تونه به من ایمیل کنه،  

گفتم حالا اون ایمیل کنه، من که بلد نیستم دانلودش کنم، گفتم بیام از شما یه کپی بگیرم!
 اجازه بدین من توضیح بدم ...
 آهان... راستی... من جمعه‌ها خونه‌ام. اینترنت که تعطیل نیست ایشالله...؟
 نه نیست ! ولی ...
 خوب خدا رو شکر! پس یه دو سری برام کپی بزنین، ‌برا بچه‌ها هم ببرم. راستی اینترنت شبا تا ساعت چند بازه؟
 آقا جان...! اینترنت که تعطیل نمیکنه !...
چه خوب! حالا سی دیاش چه رنگی باشه بیشتر اینترنت توش جا میشه؟! 

 

 نتیجه گیری چرکو : 

 

این یک نفر اصلاْ نمی تونه یکی از برو بچه های وبلاگ نویس بلاد کبیر هلیله باشه !!!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
روباه خاکستری 23 آبان 1389 ساعت 18:09

سر زشتت سلامت !!!
خیلی کیف کردیم .

کله چپل خوت
همیشه سر کیف باشی

انحمن 23 آبان 1389 ساعت 19:32 http://www.bishehr.com

خب چرکو
بی سلام عزیزیم
.
اینهمه استقبال از اینترنت و سایت و و بلاگ در سر تنور و پشت چاله و توی خن و جای جای دیگر ، مرا وادار کرد که در اولین فرصت همایش وبلاگ دوستان بلاد کبیر را با حضور همه موجودات وبلاگ دان و وبلاگ خوان و وبلاگ نویسان محل، اعم از اعلافی چون مرمرشک و تریشوک و خلایقی چون سنگو و روباه و چیزهائی چون خشخشوک و فیکفیکو و ابزارهاهی مانند چرخک و چرکو ، برگزار نموده تا این انجمن نابسامان و این جمعبت پریشان را با یاری آفریدگار توانایشان از تفرقه به در آوریم و دلهایشان را به هم پسپاریم.
.
سلام برسون
.
حاجی

حاجی جون
خیلی زرنگی
میخوای با ای کار مچ چرکو بگیری
.
.
.
.
ولی چرکو با حضور خود شما را حمایت میکند

ع. انصاری 23 آبان 1389 ساعت 20:08 http:// zamardon.blogsky.com

راستی بو با هم یه وب واسه حمایت از صیددر بلاد کبیره چه دریا و چه ساحل را بندازیم اشتغال زا هم هست

ع.انصاری جون

دریا که مشکلی نیست اما رو خشکی ما نیستیم

ممنون.خوشبختانه طنازی های شما همیشه بنای خیری را به همراه دارد.پیشنهاد حاجی را می گویم.
دعای من دور از دیار را پذیرا باشید.

عمو رحمت
ممنون از لطف شما
خدا نگهدارتان

چرکو سلام
خیلی باحال بود
خیلی خوشمان آمد و حال کردیم
دوستار بچه محله خومون
علی

علی جان
حالتان همیشه سر حال

ع. انصاری 24 آبان 1389 ساعت 22:10 http:// zamardon.blogsky.com

سانسور چی خوشم نیومد دیگه نمیام

ع.انصاری جون
میخوای بری
ولی نرو ....
نرو بمون ...
نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم..
نرو خیال نکن بدون تو دووم میارم...
.
.
.
دلخور نشو
بهت می گم کی هستم!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد